3/5/19

"Yandeks" va "Google" da kontekstli reklama bo'yicha daromadlar

Internet-resurslarga kontekstli reklama joylashtirish foydalidir. Ishbilarmonlar sayt egasini Internetda reklama qilish uchun to'lashga tayyor.

Kontentli reklama tamoyillari

O'z mahsulotini sotish uchun tadbirkor quyidagilarni amalga oshiradi: u 1000 rubl oladi. reklama kampaniyasida va "Google" yoki "Yandeks" qidiruv tizimiga o'tadi.

Kontentli reklama haqida ko'proq ma'lumot olish uchun reklama kampaniyasini yaratish bosqichlari haqida maxsus maqolani o'qing.

Byudjetni 1000 rublga to'ldirgandan so'ng. reklama natijalari va tegishli mavzulardagi saytlarda ko'rsatiladi.

Agar reklama beruvchiga biznes kursi sotilsa, uning reklamasi onlayn daromad va ish bilan bog'liq veb-saytlarda ko'rsatiladi. Mehmonlar jozibali reklamaga qarang. Ma'lumotlarga qiziqqanlar, reklamani bosish va sayt egasiga tegishli bo'lgan saytga o'tishni amalga oshirish.

Agar mahsulot mijozga qiziqish bildirsa, u holda uni sotib oladi, aks holda saytdan chiqadi.

Sayt egalari kontekstli reklama qilishni qanday amalga oshiradilar?

Agar mehmonlar reklama bosgan bo'lsa, sayt egasi klikning yarmini oladi. Miqdori avtomatik ravishda hisoblanadi va oyning oxirida qidiruv tizimi tomonidan to'lanadi.

Veb-saytida har oyda kontekstli reklama bo'yicha qancha pul topsangiz bo'ladi?

Keling, o'rtacha va taxminiy hisob-kitoblar haqida gapiraylik. Har kuni 1000dan ziyod kishi tashrif buyuradigan sayt taxminan 15.000 rublni tashkil qiladi. oylik Daromadlar avtomatik ravishda to'lanadi. Ishtirokchilarning daromadi ortadi.

Kontentli reklama orqali tushadigan daromad miqdori sayt mavzusiga, mijoz tomonidan ko'riladigan sahifalar soniga, reklamaning sekin urish tezligiga va sekin urish narxiga ta'sir qiladi.

Bundan qimmatroq mavzular va klikning balandligi sayt egasiga ko'proq pul keltiradi.

Saytdagi kontekstli reklama qanday o'rnatiladi?

Kontentli reklama o'rnatish uchun Yandex reklama tarmog'i (YAN) yoki Google reklama tarmog'i Google Adsense yordamiga muhtojmiz.

Google'dan reklama joylashtirish hech qanday qiyinchiliklarga olib kelmaydi. Deyarli hamma bu erda qabul qilinadi.

"Yandex" ga kelsak, yanada qattiq tanlov mezonlari mavjud. Saytning kunlik tashrifi kamida 500 kishi bo'lishi kerak. Internet-resurs "Yandeks" ning loyihalash va mazmun jihatidan to'liq talablariga javob berishi kerak. Sayt navigatsiyasi foydalanuvchilar uchun qulay va tushunarli bo'lishi kerak.

Shunday qilib, YANda TOPsning ko'plab saytlari uchinchi va undan ko'p urinishlar bilan olingan. Moderatorlar rad etish sababini tushuntirishsiz, arizani qayta-qayta rad etadi. "Yandex reklama tarmog'i" ga kirish uchun ko'plab veb-murabbiylar olti oydan yoki undan ko'proq vaqt ketadi.

Yandex reklama tarmog'iga odamlar uchun mo'ljallangan yuqori sifatli kontent bilan yaxshi veb-saytlar kirishi mumkin. Resursni yangilash va uni takomillashtirish doimiy ravishda talab qilinadi.

Sizga birinchi va eng muhimi e'tibor beradigan uchta kit, dizayn, navigatsiya va noyob kontent. Bu holda, sayt egasi kontekstli reklama orqali doimiy ravishda daromad olish imkoniyatiga ega bo'ladi.